dijous, 3 de novembre del 2011

estructures mentals

Edward Aloysius Murphy s'aixeca, casualment, amb el peu dret. Cap rampa, zero agulletes, energia matutina, sensació d'inèdita felicitat que, sap, acabarà com el rosari de l'aurora no: pitjor. L'ordre és tant sospitós com sempre. Murphy es calça les sabatilles de quadres (no hi ha cuques), va cap a la cuina (sense entrebancar enlloc ni amb res), es prepara un cafè i, mentre prepara una torrada amb mantega (que no només no cau del costat de la mantega sinó que està deliciosament cruixent), s'adona que va bé de temps. No ha de fer res, res és difícil, tot està bo, bé i solucionat. El pobre Edward, això, no sap com encaixar-ho: tot està tant bé que se sent, no ho sé, desconcertadet. S'assenta a la cadira i, per més que intenta tranquil·litzar-se, comença a patir l'inici del que serà l'atac d'ansietat més ansiós de la història dels atacs d'ansietat, invent modern on n'hi hagi. Corre cap a l'hospital i el doctor li diu senyor, alteració i dany de les estructures mentals. La sra. Murphy li diu mare meva, la qüestió és queixar-se, ja em diràs.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

la qüestió és queixar-se. no m'he sentit ni remotament identificada.

Irene ha dit...

:) és veritat, tens un puntet aloysius important, titi. però tu ets molt més guapa i bonica i simpàtica.

esderay ha dit...

visca visca! energia i ganes de viure!
saps què, irene? he conegut unes santjustenques molt maques que et coneixen! i també has de saber que ja van dues festes majors del teu poble que jo busca que busca i tu ni rastre. aviam si a la tercera va la vençuda i m'apareixes en ple bailoteo. em faries molt feliç!

roser.

Irene ha dit...

roser! just avui pensava en tu! ja ho sé, ja, que vas conèixer l'andrea i més gent. quin rollo que no coincidissim!
però escolta, trobo que podriem forçar-ho, això de la trobada, no? :)

esderay ha dit...

és molt i molt estrany perquè hauria jurat que havia deixat el comentari al text anterior. s'ha teletransportat d'entrada. guauu.

sísí, forcem-ho forcem-ho, t'agrada el cafè? per josep tarradelles hi ha un bar molt guai.

aquesta setmana tinc pràctiques a les tardes, però l'altra setmana m'encantaria!