dijous, 30 d’octubre del 2014

it gets better with age

It gets better with age, vaig llegir un dia que deia el Julian Barnes, i ho vaig escriure a tot arreu amb una actitud entre cínica i optimista que em feia sentir alhora escèptica i ben protegida sota una capa meravellosa de futurs possibles. A vegades m’ho miro i penso val, sí, però què? I better com? No sé què dir-te, Julian. Jo només veig que el globus és ple de coses formoses i inabastables i que el límit entre l’excitació universal i la poquesa física és fi com una agulla de cosir d'aquelles que t'acabes clavant als dits. Tothom s’omple la boca de Martí Pols i aquí servidora només pensa en què i quan i quant i com. Com collons, posant-nos grossos. Com cony. Òbviament ens hi posarem perquè som joves i forts i en general estem bons (perquè sinó, és evident, les coses podrien ser molt més peludes), per allò de pixar-nos en l’estigma de les generacions i que les muntanyes van als mahomes i que les vaques flaques és qüestió d’alimentar-les i vinga metàfora barata, vinga comparació fàcil, vinga figura suadeta. Però a vegades em miro això de it gets better with age, Julian, i no sé si anar-me’n a fer parapent o apuntar-me a la migdiada del segle.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Una més d’aquestes frases fetes que serveixen per fer-nos sentir millor (en teoria), perquè de moment que se sàpiga tothom va envellint i ningú va rejovenint.

Ada ha dit...

Genial!!!

Unknown ha dit...

Des de fa algun temps he tingut aquests pensaments. Sento simpatia per tu. Gràcies per la seva intercanvi. Et desitjo un dia ple de diversió i felicitat
-------------
#O Holy Night Lyrics
#Sunday Lyrics